dziś powietrze pachnie jak ostatni dzień wakacji

12:43

No i w końcu nadszedł ten znienawidzony dzień wszystkich uczniów.. Ja na podsumowanie moich wakacji przychodzę do Was z fotorelacją z Hiszpanii! Miejsce przepiękne i jakże imprezowe! Można spotkać tam masę przemiłych i przyjaznych ludzi! 

W tym roku miałam tak zaplanowane wakacje jak nigdy! W domu spędziłam bodajże aż 2 tygodnie dlatego nie pojawiały się żadne wpisy.. a miało być inaczej, no cóż, mam nadzieję, że w najbliższym czasie to nadrobię!



































11 komentarze

  1. Zazdroszcze wyjazdu fo Hiszpani! Oczywiscie pieknie wygladasz sucharo! :*
    nikolaprzybysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszedzie widze ten cytat z tytułu :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Byłam w Hiszpanii kilkukrotnie, w różnych lokalizacjach i za każdym razem byłam zachwycona. W Barcelonie mogłabym zamieszkać <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć tych pięknych widoczków ;) Ja w tym roku odwiedziłam Grecję, ale marzy mi się właśnie odwiedzić Hiszpanię i Włochy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ze wakacje bardzo udane, a Hiszpania na zdjęciach bomba!
    Cudowny czas i wiele wspomnień.
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiszpania to moje marzenie. Piękne zdjęcia :D fajny pomysł z tymi syrenimi ogonami hehe :D , dziwnie się na was ludzie nie patrzyli ? hehe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i widoki. Spodobał mi się Twój strój kąpielowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam! Właściwie to jedyne "ciepłe kraje" w jakich byłam. Świetne zdjęcia. Cieszę się, że wakacje udane :)
    (Pozdrawiam, W.)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne miejsce! obiecuję sobie, że kiedyś je odwiedzę ;p
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń