jestem pełnoletnia!

07:46

Hej wszystkim! Dawno mnie tu nie było.. Aż nie wiem o czym mam pisać tyle się u mnie ostatnio działo.
Zacznę może od najważniejszego wydarzenia dla mnie, a mianowicie moje osiemnaste urodziny! W życiu się tak jeszcze nie stresowałam jak przed odśpiewaniem pierwszego ''sto lat''. Na szczęscie wszystko poszło po mojej myśli i impreza odbyła się tak jak to sobie wymarzyłam.
Byłam także w ostatnim czasie na weselu. Muszę przyznać, że do tej pory nie lubiłam na nie chodzić, jednak teraz się to zmieniło! Już niedługo czeka mnie następne więc mam nadzieje, że także będę się świetnie bawić.
W dłuższy weekend udało mi się także odwiedzić moją bliską koleżankę w Zakopanem. Jeśli ktoś jest ze mną na bierząco doskonale wie jak bardzo lubię to miejsce. Jeśli nie to zapraszam do przeczytania tego postu.
Niedługo jadę na obóz do Paryża i Hiszpanii dlatego możecie się spodziewać postów ze zdjęciami włąsnie stamtąd! A może ktoś z Was także się wybiera na taki obóz? Koniecznie mi piszcie w komentarzu!
A teraz zostawiam Was z ''fotorelacją'' z moich ostatnich małych i dużych wydarzeń.









Większość z tych zdjęć było na moim snapchacie więć jeśli ktoś chce być ze mną na bieżąco bądź jest ciekawy co robię to zapraszam na mojego snapchata.

25 komentarze

  1. Bardzo podba mi się to zdjęcie z napojem ;) Mam bardzo podobną sukienkę :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ''fudge filosophy'' w Poznaniu! Pyszny ten napój :)

      Usuń
  2. Jakie świetne zdjęcie w wodzie! Genialne. :)
    Miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego ♥
    Świetne kolaże ze zdjęciami!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, widać, że ukryte są w nich dobre wspomnienia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie ładna sukienka. ;) i fajnie, że masz tyle obozów w wakacje, zawsze żałowałam, że sama dość mało na nie jeździłam, a za granicę to w sumie wcale. ale za to teraz nadrabiam, chociaż jeszcze zobaczę co będzie w tym roku. ;)
    i wszystkiego najlepszego z okazji osiemnastki!
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś. Fajna sklejka :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Piękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego !! ♥ Ja swoją 18 mam za 31dni, też nie mogę się doczekać ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 laat :)

    To zdjęcie pod wodą jest super, tak samo podoba mi się to z psem, może dlatego, że mam bardzo podobnego pupila ;)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny mix zdjęć, cudowna sukienka!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się to pod wodą.
    Ja osiemnaste urodziny obchodziłam rok temu i też je dobrze wspominam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :*
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń kochana! Przepiękny mix!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jesteś już pełnoletnia :D Zdjęcia bardzo fajne, a i zazdroszczę, że jedziesz na taki obóz!

    OdpowiedzUsuń
  15. sto lat :D
    śliczne zdjęcia, miałam podobną sukienkę na komers :)
    zazdroszczę obozu, ja niestety się nie wybieram, ale baardzo bym chciała:/ no nic, może za rok się uda
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione sto lat! Uwielbiam takie mixy zdjęć :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spóźnione sto lat! super mix zdjęć, a ta różowa sukienka cudna :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w połowie Lipca jadę na obóz do Hiszpanii. :)
    Świetny mix zdjęć!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta różowa sukienka przesliczna <3
    Do tego te paznokcie super !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Już nie mogę się doczekać mojej 18-nastki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, aż miło się na takie patrzy :) Ooo ale Ci zazdroszczę! Ja planuję jechać za rok do Hiszpanii na obóz, dopiero...
    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli weźmiesz udział w konkursie :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń